Haber

Selçuklu’daki servis masası hızlı çözümler üretiyor

 

  • Selçuklu Belediyesi, 2023 yılında Hizmet Masası, e-posta, CİMER, telefon ve sosyal medyadan aldığı 264 bin 616 başvuruyla vatandaşlara hizmet verdi.

Selçuklu Belediyesi, vatandaşların hızlı ve kaliteli hizmet almasını sağlamak amacıyla kurduğu güçlü bağlantı ağlarıyla erişilebilirlik konusunda örnek teşkil ediyor. Bu kapsamda vatandaşların talep, teklif ve şikâyetleri Hizmet Masası aracılığıyla kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır. Selçuklu Belediyesi, Hizmet Masası, e-posta, CİMER, telefon ve sosyal medya gibi farklı bağlantı kanalları üzerinden 2023 yılında 264 bin 616 başvuruyla vatandaşlara hizmet verdi. Belediye bünyesinde ilgili müdürlüklerin çalışma talepleri yerine getirildi ve hızlı bir şekilde sonuçlandırıldı.

Selçuklu Belediyesi’ne en fazla talep davet merkezinden geldi. 134 bin 606 kişi telefonla davet merkezine ulaşarak taleplerini iletti. 126 bin 910 vatandaş belediyeye gelerek hizmet masasından yararlandı. 3 bin 100 vatandaş taleplerini CİMER aracılığıyla iletti.

Başkan Pekyatırcı: “Memnuniyeti en üst seviyede tutmaya çalışıyoruz”

Kaliteli hizmet üretmenin yanı sıra vatandaşların ulaşılabilirliğine de değer verdiklerini belirten Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırcı, “Selçuklu Belediyesi olarak vatandaşlarımızın belediye hizmetlerine erişimini kolaylaştırmak için çalışmalar yürütüyoruz. Vatandaşlarımızın bize daha kolay ve hızlı ulaşabilmesinde büyük kolaylık sağlayan hizmet masası ile vatandaşlarımızın çok çeşitli teklif, talep ve şikâyetlerini kayıt altına alıyor, talep edilen konuyla ilgili başvuruları ilgili müdürlüklere ulaştırarak hızlı çözüm sağlıyoruz. . Vatandaşlarımızın sadece hizmet binamızdan değil, çeşitli iletişim platformlarından da belediyemize ulaşabilmeleri için teknolojik imkanlardan maksimum düzeyde yararlanıyoruz. Vatandaşlarımız belediyemize e-posta, telefon veya sosyal medya aracılığıyla da ulaşabiliyor. 2023 yılında hizmet masasında görev yapan ekip arkadaşlarımız büyük bir özveriyle vatandaşlarımızın birçok talebine yanıt vererek çözüm ürettiler. Bu noktada memnuniyeti en üst seviyede tutmaya çalışıyoruz. “Hizmet alan vatandaşlarımızın memnuniyeti bizi de mutlu ediyor” dedi.         

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

guneyhaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu